Nieuwe hobby: naaien!

Jajaa, ik had plots het idee om NOG een nieuwe hobby erbij te nemen: naaien. Na veel overleg met oma, tantes, nichtjes,.. ging ik op pad om mij een naaimachine aan te schaffen. SPANNEND! Al snel was ik verliefd geworden op één machine in de winkel. Zie hier de Brother NV15. 16196239_10155013695177375_1211111106_o

Naast mijn machine kreeg ik onder de kerstboom al een prachtige naaimand om al mijn materialen in te stoppen. Ik ben er helemaal klaar voor. Ik heb dan ook de best juf: mijn oma! 🙂 Ik hou jullie op de hoogte.

Geef een reactie

