Eerste werkje: weerkalender

Na het kopen van mijn eerste naaimachine ging ik op zoek naar leuke ideetjes. Al snel had ik een map vol ideeën en begon eraan met volle moed. Zonder er echt bij stil te staan was ik vertrokken (Met heel wat hulp van oma :D). Het maken van deze wolkjes, zon,.. liep niet altijd even vlot, maar ik ben toch enorm blij met het resultaat. Niet opgeven werd mij al heel vaak gezegd en ik begrijp wel waarom. Hopelijk kunnen de kinderen (later in mijn klas) gebruik maken van deze creaties om zo aan te tonen welk weer het is (weerkalender).  Hier mijn creaties:

  • zon
  • wolk (wit)
  • zon achter de wolk
  • regenwolk
  • sneeuw
  • (grijze wolkjes zijn nog in de maak)

16215515_10155013694742375_1546039068_n

Zo dit is mijn eerste naaiwerkje, hopelijk komt er snel een nieuw. Ik hou jullie op de hoogte 🙂

Geef een reactie

