Thema carnaval: gekke lotto

 

img_5407Binnen het thema carnaval had ik het idee om een lotto te gaan maken. Ik ging wat leuke ideeën opzoeken en vond al snel leuke foto’s. Ik maakte een lotto met kinderen die zich verkleed hadden in allemaal gekke dingen. Het is de bedoeling dat elke kleuter (4) één blad krijgt, me
t daarop verschillende verkleedde kinderen. Elk om de beurt draaien ze aan het rad. Wanneer de tekening op het rad ook aanwezig is op hun lottoblad, mogen ze confetti op dat tekeningetje leggen. De confetti werd geplastificeerd en zorgt voor een leuk effect. Zo kan je duidelijk zien welke kaartjes de kleuters al hebben gedraaid en welke nog niet.

img_5408

 

 

Ik maakte ook een moeilijkere versie voor de kinderen. Bij deze versie zien ze op hun lottoblad een donker beeld van de kinderen. Op het rad kunnen ze enkel een zwarte schaduw zien.

Geef een reactie

