Ja, dit ben ik..

Hallo,

1Welkom op mijn blog. Ik ben Emmeline Mauroo en ik ben 22 jaar. Ik ben nu drie jaar afgestudeerd als kleuteronderwijzeres. De voorbije drie jaren heb ik al in heel wat verschillende scholen en klassen gestaan. Wanneer ik geen werk heb probeer ik me nuttig te maken en zet ik mijn creatieve vingers aan het werk!

Op mijn blog zal je vooral ideetjes vinden die gebruikt kunnen worden in kleuterklassen. Ik deel mijn ideetjes op in oudste en jongste kleuters omdat dit een groot verschil maakt en zo is het overzicht beter voor iedereen die mijn blog even komt bezoeken.

Daarnaast maak ik ook ringen, deze maak ik van knopen, fimo en andere leuke materialen. Ik probeer elke keer iets nieuws en dan zie ik wel hoe het eruit ziet! 🙂

Naast kleuterjuf zijn en ringen maken is mijn grote passie FOTOGRAFIE! Met mijn camera in mijn handen kan ik me even ontspannen en me focussen op het vastleggen en maken van prachtige plaatjes. Ik ben geen professional maar probeer dit mezelf wat aan te leren. Ik denk eraan om hier toch een korte opleiding voor te volgen! Update: vanaf 1 februari 2017 begin ik aan een opleiding om mijn camera wat beter te leren kennen 🙂

Als laatste kan je hier ook enkele tekeningen van mij vinden. Naast al die bezigheden kan ik me ook vinden in het maken van leuke tekeningen.

NIEUW: een nieuwe hobby die nog maar net in mijn leven is gekomen is het naaien. Ik kocht een naaimachine en heb hier al heel wat leuke ideetje rond. Ik hou jullie op de hoogte via deze blog.

Zo dit was een (beetje langer dan verwacht) voorstelling van mezelf. Veel lees- en kijkplezier op mijn blog!

xEmmeline

Geef een reactie

