Mijn laatste chirokamp..

Tijdens mijn laatste chirokamp deze zomer probeerde ik zoveel mogelijk leuke plaatjes vast te leggen. Alle leuke momenten die ik als leidster (5 jaren) mocht meemaken probeerde ik heel vaak vast te leggen op camera. Ik was op kamp dan ook bekend als ‘de fotograaf’ of ‘Emme met de blafte’. Ik geniet ervan om leuke momenten op beeld te zetten zodat ik ze voor altijd bij me heb en ze nooit meer kan vergeten. Zo had ik na mijn laatste chirokamp in Essen heel wat foto’s op mijn geheugenkaartje staan. Vooral de laatste avond was ik enthousiast: ‘HET KAMPVUUR’. Met mijn camera maakte ik heel wat leuke foto’s om dat allerlaatste moment in de chiro nooit meer te kunnen vergeten.

1 2 3

Geef een reactie

