Een nieuwe project met de kapotte bureau..

Enkele weken geleden plaatste ik een blogbericht over mijn kapotte bureau. Daarvan gebruikte ik de lades om leuke ophangkastjes te maken. Nu heb ik nog steeds heel wat houten planken over en had via een vriendin een leuk idee opgedaan. Ik ging op zoek naar een leuke geometrische prent van een rendier/hert en koos een goede plank uit. Ik tekende de prent over op het hout. Na heel wat afmeten, tekenen en gommen stond het dier op de plank.

IMG_2478Nu even denken hoe ik het dier zou bewerken zodat het goed opvalt op deze houten plank. Ik had meteen het idee om de plank niet volledig te schilderen maar enkel het dier een kleurtje te geven. Omdat ik het geometrische aspect van het dier heel leuk vond, ging ik me vooral focussen op de lijnen. Ik nam mijn kleefband en verf bij de hand en begon er aan. Lijntje per lijntje kreeg mijn dier vorm. IMG_2479IMG_2480

En het eindresultaat mag er zijn. Een nieuw werkje om op te hangen in mijn kamer!

IMG_2483

Posted in DIY

2 thoughts on “Een nieuwe project met de kapotte bureau..

Geef een reactie

