Een bezoekje aan de Gavers..

Om mijn camera nog wat verder uit te testen ging ik een bezoekje brengen aan het provinciaal domein de Gavers in Harelbeke. Samen met mijn vriend maakte ik een grote wandeling rond het water en al snel kon ik mijn camera niet meer stil houden. Samen gingen we op zoek naar leuke plaatje om vast te leggen, dit alles zonder enige ervaring over hoe je nu precies de beste foto’s maakt. Na enkele uren gingen we terug naar huis en bekeken onze foto’s. Ook al zijn ze niet professioneel, wij waren er heel tevreden mee!

IMG_0383IMG_0288IMG_0301

IMG_0310IMG_0371

Geef een reactie

