Mijn bureau is stuk..

Mijn bureau is stuk, wat nu gedaan? Weg doen? Neen hoor! Ik probeerde van mijn bureau zoveel mogelijk stukken bij te houden en ging aan de slag met de lades. Ik nam één lade en begon deze te schilderen met krijtbordverf die ik kocht in de action voor een goed prijsje! Na enkele lagen van de verf kon ik mijn polaroidfoto’s hierin kwijt. Naast de foto’s kan ik nu met krijt leuke tekstjes of herinneringen noteren. Daarna nagelde ik de lade in de muur van mijn kamer. Nu heb ik een nieuwe decoratiekast met leuke foto’s in mijn kamer hangen!

IMG_2468

Posted in DIY

Geef een reactie

