Aan de slag met Fimo!

Wanneer ik op het internet aan het snuisteren was kwam ik vaak sieraden tegen die gemaakt werden uit Fimo. Ik ging op pad en kocht in de action vier verschillende kleuren Fimo (roze, groen, zwart en wit). Ik maakte op pinterest opnieuw een map met enkele leuke Fimo-ideeën. Al snel had ik heel wat dingen gepind en kon ik aan de slag. Eerst begon ik met één kleur goed te kneden, want dat ik heel belangrijk. Daarna probeerde ik er verschillende vormen van te maken. Tijdens het experimenteren met de Fimo kon ik de oven laten voorverwarmen. Wanneer ik alle figuren klaar had stopte ik ze voor een goede 30 minuten in de oven. En zo kwamen mijn eerste creaties uit de oven.. Nu moet ik ze enkel nog op een basisring kleven en klaar!

fimo

Geef een reactie

